Spotkanie w komendzie
26 marca br. z inicjatywy kierownictwa słupeckiej policji doszło do spotkania z przedstawicielami samorządów powiatu słupeckiego oraz prezesami i przedstawicielami klubów piłkarskich działających na terenie działania KPP w Słupcy. Tematem przewodnim spotkania było wypracowanie wspólnych działań zmierzających do poprawy bezpieczeństwa podczas imprez sportowych, rekreacyjnych oraz imprez masowych.
W środę w świetlicy słupeckiej komendy odbyło się kolejne ze spotkań policjantów z osobami organizującymi w naszym powiecie rozgrywki sportowe, imprezy rozrywkowe i rekreacyjne. Na spotkanie zaproszono również przedstawiciela Państwowej Straży Pożarnej oraz lokalne media. Przybyłych powitał Komendant Powiatowy Policji w Słupcy, który przybliżył tematykę spotkania. Całość prowadził Zastępca Naczelnika Wydziału Prewencji i Ruchu Drogowego nadkom. Robert Petrowski. Zagadnienia, o których dyskutowano to przygotowanie imprezy masowej, niemasowe imprezy sportowe oraz wykorzystanie dróg w sposób szczególny. Ustalono zasady przygotowywania różnych imprez, postępowanie w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa uczestników meczu piłkarskiego oraz mieszkańców miejscowości, gdzie odbywa się mecz. Podobne spotkania będą się odbywały 2-4 razy do roku, aby podsumować odbyte imprezy i przygotować się do następnych. Uczestnicy narady zgodnie stwierdzili, że na imprezach organizowanych w powiecie słupeckim nie ma nich miejsca dla pseudokibiców, chuliganów, przejawów przemocy, rasistowskich zachowań i nietolerancji. Wszelkie przejawy łamania prawa nie będą spotykały się z pobłażliwością.