Wydział Prewencji Komendy Wojewódzkiej Policji w
Poznaniu wraz z Zespołem Szkół Łączności oraz Wydziałem Oświaty Urzędu
Miasta Poznania serdecznie zapraszają młodzież gimnazjalną i
ponadgimnazjalną do udziału w III Wielkopolskim Konkursie Filmowym
"Bezpieczny Internet". Głównym celem jest pokazanie zalet
Internetu jako cennego źródła informacji i kontaktów międzyludzkich.
W listopadzie br. planowane są warsztaty
„Młodego reżysera” związane z konkursem doskonalenie umiejętności
tworzenia filmów wideo. Do konkursu zapraszamy uczniów szkół
gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych Wielkopolski. Termin
zgłaszania szkół do udziału w konkursie oraz warsztatach upływa 31
października 2010r. Zgłoszenia należy przesłać na adres:
office@st.poznan.pl.
Poniżej przedstawiamy regulamin konkursu
"Bezpieczny Internet":
I. Cel
konkursu:
Propagowanie zasad
bezpieczeństwa oraz zwrócenie uwagi na pozytywne strony Internetu,
szczególnie wykorzystanie Internetu jako elektronicznego narzędzia
regulowania płatności, robienia zakupów, inwestowania, lokowania
pieniędzy i komunikowania się między ludźmi.
II.
Organizator konkursu:
1.
Wydział Oświaty Urzędu Miasta Poznania
2.
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu
3.
Zespół Szkół Łączności im. Mikołaja Kopernika w Poznaniu
III. Adresaci
Konkursu:
Młodzież
szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych Wielkopolski.
IV.
Zasady Konkursu:
1.
Konkurs ma charakter otwarty.
2.
Konkurs oceniany jest oddzielnie w dwóch kategoriach wiekowych -
gimnazjaliści i uczniowie szkół
ponadgimnazjalnych.
3.
Konkurs jest rozgrywany drużynowo (2 do 4 członków w drużynie). W skład
drużyny mogą wchodzić
tylko uczniowie aktualnie uczęszczający do szkoły.
4.
W przypadku zespołów szkół nie mogą być tworzone drużyny składające
się z uczniów z różnych
typów szkół.
5.
Każda drużyna uczestniczy w konkursie pod kierunkiem nauczyciela (ten sam
nauczyciel może być
opiekunem kilku drużyn z danej szkoły).
6.
Zgłoszenia drużyny do konkursu dokonuje tylko nauczyciel – opiekun.
7.
Temat prac: Internet jako cenne źródło informacji i kontaktów
międzyludzkich.
8.
Wymogi techniczne:
-
udźwiękowiony materiał filmowy (animacja, film) wykonany przy użyciu
ogólnodostępnego oprogramowania multimedialnego
-
czas trwania animacji/filmu – nie dłuższy niż 5 minut,
-
dozwolone formaty plików: avi, mov lub mpeg
-
praca powinna być przygotowana do odtworzenia w standardowych
odtwarzaczach zainstalowanych w systemie Windows XP, nagrana na płycie CD
lub DVD
-
w przypadku użycia nietypowych kodeków należy je dołączyć do pracy
nagrywając na płycie z materiałem
9.
Każda nadesłana praca winna zawierać następujące dane:
-
Tytuł pracy
-
Imię i nazwisko autora
-
Wiek
-
Zgodę rodziców na wzięcie udziału w Konkursie
-
Zgodę rodziców (w przypadku uczestników niepełnoletnich) lub uczestnika
pełnoletniego Konkursu na przetwarzanie danych osobowych w rozumieniu
ustawy z sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133,
poz.833)
10.
Zgłoszona praca konkursowa winna być wynikiem pracy twórczej i nie
naruszać autorskich praw
osobistych lub majątkowych osób trzecich.
11.
Prawa autorskie do pracy złożonej w konkursie nie mogą być niczym
ograniczone.
12.
Termin składania prac konkursowych upływa 14 stycznia 2011r.
13.
W konkursie nie będą brały prace, w których podano niekompletne lub
nieprawdziwe dane, lub
wpłynęły do Organizatora po terminie.
14.
Złożenie pracy konkursowej w terminie oznacza akceptację niniejszego
Regulaminu
15.
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia pracy, które
nastąpiły z przyczyn od niego
niezależnych.
16.
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za prace, które nie dotarły do
niego na skutek okoliczności
niezależnych od niego.
17.
Laureaci Konkursu nie mogą przenieść prawa do otrzymania nagrody na osoby
trzecie.
18.
Nadzór na prawidłowością przebiegu Konkursu sprawować będzie Komisja
Konkursowa.
19.
Komisja Konkursowa składać się będzie od 3 do 8 osób.
20.
Decyzja Komisji Konkursowej jest ostateczna.
21.
Dane Uczestników Konkursu będą przetwarzane zgodnie z postanowieniami
ustawy o ochronie danych
osobowych (Dz. U. z 1997 r. Nr 133, poz. 883 ze zm.).
22.
Administratorem danych osobowych udostępnianych przez uczestników
Konkursu będzie Organizator.
23.
Dane tych osób przetwarzane będą przez podmiot działający na zlecenie
administratora w rozumieniu
art. 31 ustawy o ochronie danych osobowych wyłącznie w celach związanych
z organizacją niniejszego
Konkursu.
24.
Organizator oraz fundator nagród zastrzegają sobie prawo podania do
publicznej wiadomości danych
osobowych osób, które otrzymają nagrodę i wyróżnienia w Konkursie.
25.
Organizatorowi przysługuje prawo publikowania informacji o nagrodzonych
pracach, w środkach
masowego przekazu, a także prawo wykorzystywania tych prac, bez dalszych
zobowiązań finansowych
wobec laureata.
26.
Prawo do wiążącej i ostatecznej interpretacji zapisów Regulaminu
przysługuje Organizatorowi lub
Jury.
27.
Organizator lub Jury może dokonywać zmian w Regulaminie, które stają się
obowiązujące z chwilą
opublikowania ich na stronie WWW Zespołu Szkół Łączności.
28.
W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się
przepisy kodeksu cywilnego.
V.
Terminy
Prace konkursowe należy
przesłać do Organizatora:
Zespół Szkół Łączności im.
Mikołaja Kopernika w Poznaniu
ul. Przełajowa 4
61-622 Poznań
Z dopiskiem „Konkurs filmowy”
do 14 stycznia 2011r.
-
termin rozstrzygnięcia konkursu – styczeń 2011
-
termin przekazania nagród –Światowy Dzień Bezpieczeństwa w Internecie
– 8 luty 2011r.
VI.
Nagrody
W Konkursie wyłonionych
zostanie 3 laureatów w dwóch kategoriach wiekowych.
Laureaci otrzymają cenne
nagrody rzeczowe
VII. Organizator
zastrzega, że nie zwraca nadesłanych prac. Zostaną one przekazane do
publikacji własnych i telewizyjnych
VIII. Jury.
Prace ocenia Jury, którego
skład ustala Organizator Konkursu.
Organizator Konkursu zastrzega
sobie prawo do bezpłatnej prezentacji prac w publikacjach związanych
z Konkursem.
SERDECZNIE
ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W KONKURSIE!
|